Karantina - odasına girene mesaj (PARÇA KOD)

[XFB] Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Unreal IRCd kategorisinde Websoft tarafından oluşturulan Karantina - odasına girene mesaj (PARÇA KOD) başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 370 kez görüntülenmiş, 1 yorum ve 1 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Unreal IRCd
Konu Başlığı Karantina - odasına girene mesaj (PARÇA KOD)
Konuyu başlatan Websoft
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan WebAjans

Websoft

admin
En basitinden şöyle yapılabilir DELAYJOIN veya EGGDROP hangisini kullanarak karantina kanalına alıyorsan bahsi geçen kanala giriş olduğu zaman UnrealIRCd üzerinden kullanıcıya mesaj gönderebiliriz.

Karantina odasına girene mesaj atmak için, dosyalarına giriş yap ->Unreal3.2.x/src/modules/m_join.c ->

Aşağıda vermiş olduğum satırı arat ->
Kod:
Link *lp; Ban *banned;

Hemen altına ise ->

Kod:
if(!stricmp("#Karantina", chptr->chname)) { sendto_one(sptr, ":Karantina PRIVMSG %s :Merhaba \2%s\2  güvenlik nedeniyle \2%s\2 kanalına alındınız süre(buraya süre belirt) zarfında kanallara aktarılacaksınız.", me.name, sptr->name, chptr->chname);

Ekle ve kaydet, bu dosyada işimiz bitti daha sonrasın da PART eden kullanıcıya mesaj atmak için dosyalarına giriş yap -> Unreal3.2.x/src/modules/m_part.c

Aşağıda ki satırları bul ->

Kod:
/* Send to other servers... */         if (!comment)             sendto_serv_butone_token(cptr, parv[0],                 MSG_PART, TOK_PART, "%s", chptr->chname);         else             sendto_serv_butone_token(cptr, parv[0],                 MSG_PART, TOK_PART, "%s :%s", chptr->chname,                 comment);

Hemen altına ->

Kod:
if (!stricmp("#Karantina", chptr->chname)) { sendto_one(sptr, ":Karantina PRIVMSG %s : \2%s\2  süre dolduğundan dolayı \2%s\2 kanalından çıkarıldınız.", me.name, sptr->name, chptr->chname); }

Ekle ve aynı şekilde kaydet daha sonra, unreal'in ana dizinesine geç make ve rehash komutlarını uygula..

Ek olarak, örnek çıktılar şu şekilde olacaktır ->

Kanala giriş olduğun da;

Kod:
[22:35] <Karantina> Merhaba Websoft  güvenlik nedeniyle #karantina kanalına alındınız süre(buraya süre belirt) zarfında kanallara aktarılacaksınız.

Kanaldan part edildiğinde;

Kod:
[22:35] <Karantina>  Websoft  süre dolduğundan dolayı #karantina kanalından çıkarıldınız.

DIPNOT; Unreal3.2.10.1 sürümünde test edilmiştir.
 
Üst