Açılış sayfası deneyimi: Ortalamanın altında sorunu ve çözümü

[XFB] Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Google Adwords (ADS) kategorisinde Websoft tarafından oluşturulan Açılış sayfası deneyimi: Ortalamanın altında sorunu ve çözümü başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 65 kez görüntülenmiş, 0 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Google Adwords (ADS)
Konu Başlığı Açılış sayfası deneyimi: Ortalamanın altında sorunu ve çözümü
Konuyu başlatan Websoft
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Websoft

Websoft

admin
Merhaba

Google reklamlarında kalite puanı herşey demektir. Eğer kalite puanı düşükse reklam maaliyetleri inanın bana kat kat artabilir. Bu yüzden kalite puanınız ne kadar yüksekse o kadar iyi.

Kalite puanını etkileyen bazı etmenler mevcut Tıklama oranı (TO), Açılış ssayfası kalitesi, Reklam alaka düzeyi gibi işte biz burada açılış sayfasını inceleyeceğiz.

Kalite puanınız düşük ve önizleme kısmında açılış sayfası deneyimi ortalamanın altında diyorsa sebebi şunlar olabilir;

* Reklamlarınıza tıklayan kullanıcıların sitenizde geçirdikleri zaman çok kısıtlı yani hemen çıkma oranı yüksek olabilir. Kullanıcı sitenizde zaman geçirmeden çıkıp gidiyor olabilir.

* Sitenizin açılması için verdiğiniz hedef url sayfası açılması çok yavaş açılıyor ve kullanıcı yine bu yüzden hemen çıkıyor olabilir.

* Son olarak sitenizin içeriği reklam verdiğiniz alanla alakalı değil yada açılış sayfası yani hedef urlde istediği içeriği bulamıyor olabilir.

Peki böyle bir durumda ne yapılabilir?

* Eğer site yazılımınız bu konuda uygunsa mümkün kılıyorsa her bir sayfaya özel olarak title ve description açıklaması girin

* Web sayfanızda iletişim sayfasının bulunduğu alanın daha belirgin hale getirip geçişi kolaylaştırabilirsiz yada hedef url sayfasına iletişim formu ekleyebilirsiniz

* Sitenize erişim sağlayan kullanıcı sitenize makale okumak için girmiyor iletişim kurman için erişim sağlıyorsa daha kurumsal sayfa/site tasarımı yapabilirsiniz.

* Hedef urlnin bulundu sayfa/site de telefon numarasını daha belirgin hale getirmek işinize yarayabilir.


* Web sayfanızın kod oranını azaltın, sitenizde kullanılan görsel meteryalleri küçültebilir ve kb değerini azaltabilirsiniz.

* Google Ads reklam kampanyanızda bulunan anahtar kelimelerinizi, arama terimlerini inceleyerek gereksiz kelimeleri listeden çıkarabilir ve doğru negatif kelimeleri belirleyebilirsiniz. Ayrıca reklam metinlerinizi hazırlarken anahtar kelimelerinizle uyumlu hale getirebilirsiniz.

Reklamlarınızda başarıyı yakalamak için bu tarz küçük dokunuşlar yapmayı unutmayın.
 
Üst