Müşteri İkna Yöntemleri

[XFB] Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Dijital Alışveriş kategorisinde Websoft tarafından oluşturulan Müşteri İkna Yöntemleri başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 136 kez görüntülenmiş, 6 yorum ve 6 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Dijital Alışveriş
Konu Başlığı Müşteri İkna Yöntemleri
Konuyu başlatan Websoft
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan İframe

Websoft

admin
Müşteri İkna Yöntemleri

Ticarette en önemli aşama pazarlama sürecidir. Çünkü bir ürünü ne kadar doğru anlatabilirseniz alıcıyı ikna edebilmenizde o kadar kolay olacaktır. Pazarlama ise artık geleneksel usulle yapılmıyor. Yani kapı kapı dolaşarak bir ürün ya da hizmetin tanıtımını yapmak eskide kaldı. Günümüzde dijital dünya ve platformlar artık bu görevi üstlenmiş durumda. Firmalar ürün ve hizmetlerini dijital platformlar üzerinden tanıtmaya ve müşteriyi ikna etmeye çalışıyor. Dijital platformlarda Müşteri ikna cümleleri gerçek hayattan daha farklıdır. Çünkü gerçek hayatta hem hareketleriniz hem davranışlarınız hem de sözlerinizle ikna yeteneğinizi desteklersiniz. Dijitalde ise ikna etmek istediğiniz müşteriye karşı nokta atışı yapmanız ve güven vermeniz gerekir. Müşteri size ilk etapta güvenmeyeceğinden dolayı tedirgin olacaktır. Siz sorulan sorulara net yanıtlar verir ve ürüne odaklanmaktan ziyade müşteriye odaklanırsanız ikna etme olasılığınız daha yüksek olacaktır.
 
Üst